Kayseri Genç Yeşilay tarafından düzenlenen Temsilciler Buluşması programında, üniversite kulüp başkanları, temsilciler ve gönüllüler bir araya geldi.
Program kapsamında Genç Yeşilay bünyesinde faaliyet gösteren Kayseri Üniversitesi, Erciyes Üniversitesi, Abdullah Gül Üniversitesi ve Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Genç Yeşilay Kulüplerinin başkanları, fakülte, bölüm ve sınıf temsilcileri ile Yeşilay gönüllüleri bir araya gelerek istişarelerde bulundu.
Buluşmada, üniversitelerde yürütülen faaliyetler değerlendirilirken, önümüzdeki dönemde gerçekleştirilecek çalışmalar ve projeler hakkında fikir alışverişi yapıldı. Gençlerin bağımlılıklarla mücadele, sağlıklı yaşam ve gönüllülük alanlarında daha etkin rol almasını hedefleyen programda, üniversiteler arası iş birliğinin güçlendirilmesi ve gönüllülük faaliyetlerinin yaygınlaştırılması konuları ele alındı.
Kayseri Genç Yeşilay yetkilileri, gençlerin sosyal sorumluluk bilinciyle hareket ederek topluma katkı sunmalarının önemine dikkat çekerken, Temsilciler Buluşması'nın birlik, dayanışma ve ortak hedefler doğrultusunda güçlü bir iletişim ağı oluşturulmasına katkı sağladığını ifade etti. Program, katılımcıların görüş ve önerilerinin paylaşılmasının ardından sona erdi.